Servis prípadne telefonickú podporu môžete objednať aj cez e-shop objednávka služieb

Technická podpora

 

Technická podpora pre klientov bánk. Na základe požiadavky klienta zadanej do banky sa problém rieši priamo na počítači klienta a to buď prostredníctvom aplikácie TeamViewer alebo osobným výjazdom. Klienti mimo Tatra banka a.s. a ČSOB a.s. môžu objednať služby cez "objednávka služieb" v menu prípadne kliknutím na nasledovné odkazy pre inštaláciu, servis, školenie alebo telefonickú technickú podporu.

Naše štatistiky:
Aktuálne máme uskutočnených cez 14-tisíc inštalácii, servisov, migrácií alebo upgradov súvisiacich s návštevou klienta priamo v ich mieste pôsobenia. Vzdialene prostredníctvom Teamvieweru a telefonicky máme  uskutočnených viac ako 10-tisíc požiadaviek. 

Stiahnutím nasledovného odkazu môžete sťiahnúť QuickSupport - TeamViewer pre pripojenie technika na Váš počítač. Odporúčame sťahovať až po výzve technikom.

TeamViewer

Pri poskytovaní telefonickej technickej podpory klientom používame program "TeamViewer verzia 10". Naši technici Vás môžu požiadať o stiahnutie programu z tejto stránky. Nachádza sa tu upravená verzia TeamViewerQS, ktorá sa neinštaluje. Po stiahnutí stačí program spustiť. Dôležité je, aby nebežala na Vašom počítači iná verzia. V takomto prípade je potrebné inú verziu programu TeamViewer najskôr ukončiť a až potom spustiť TeamViewerQS z tejto stránky. Po ukončení podpory stačí ukončit program a spojenie sa preruší.

Obrázok klávesnice 

Potrebujete poradiť?

Pre zodpovedanie Vaších otázok ohľadne el. bankovníctva, importov, exportov a iné kontaktujte technikov prostredníctvom kontaktného formulára kliknutím na tento link