Servis prípadne telefonickú podporu môžete objednať aj cez e-shop objednávka služieb

Technická podpora

 

Technická podpora pre klientov bánk. Na základe požiadavky klienta zadanej do banky sa problém rieši priamo na počítači klienta a to buď prostredníctvom aplikácie TeamViewer alebo osobným výjazdom. Klienti mimo Tatra banka a.s. a ČSOB a.s. môžu objednať služby cez "objednávka služieb" v menu prípadne kliknutím na nasledovné odkazy pre inštaláciu, servis, školenie alebo telefonickú technickú podporu.

Naše štatistiky:
Aktuálne máme uskutočnených cez 14-tisíc inštalácii, servisov, migrácií alebo upgradov súvisiacich s návštevou klienta priamo v ich mieste pôsobenia. Vzdialene prostredníctvom Teamvieweru a telefonicky máme  uskutočnených viac ako 10-tisíc požiadaviek. 

Stiahnutím nasledovného odkazu môžete sťiahnúť QuickSupport - TeamViewer pre pripojenie technika na Váš počítač. Odporúčame sťahovať až po výzve technikom.

TeamViewer

Pri poskytovaní telefonickej technickej podpory klientom používame program "TeamViewer verzia 10". Naši technici Vás môžu požiadať o stiahnutie programu z tejto stránky. Nachádza sa tu upravená verzia TeamViewerQS, ktorá sa neinštaluje. Po stiahnutí stačí program spustiť. Dôležité je, aby nebežala na Vašom počítači iná verzia. V takomto prípade je potrebné inú verziu programu TeamViewer najskôr ukončiť a až potom spustiť TeamViewerQS z tejto stránky. Po ukončení podpory stačí ukončit program a spojenie sa preruší.

Obrázok klávesnice 

Potrebujete poradiť?

Pre zodpovedanie Vaších otázok ohľadne el. bankovníctva, importov, exportov a iné kontaktujte technikov prostredníctvom kontaktného formulára kliknutím na tento link 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie